Spis treści

 photo tumblr_lr68zrMS3A1qk9ln2o1_500.gif

Zmienię czas, by z Tobą być

Rozdział 1
Rozdział 2
Rozdział 3
Rozdział 4
Rozdział 5
Rozdział 6
Rozdział 7
Rozdział 8
Rozdział 9
Rozdział 10
Rozdział 11
Rozdział 12
Rozdział 13
Rozdział 14
Rozdział 15
Rozdział 16
Rozdział 17
Rozdział 18
Rozdział 19
Rozdział 20
Rozdział 21
Rozdział 22
Rozdział 23
Rozdział 24
Rozdział 25
Rozdział 26
Rozdział 27
Rozdział 28
Rozdział 29
Rozdział 30
Epilog

Beta rozdziałów 1-8: Raving.

Kuolema tekee taiteilijan

Prolog
Rozdział 1
Rozdział 2
Rozdział 3
Rozdział 4
Rozdział 5
Rozdział 6
Rozdział 7
Rozdział 8 
Rozdział 9

Miniaturki

Dziennik Toma Riddle'a
Nemezis
Wspomnienie
Wyrok śmierci

73 komentarze:

  1. Czekam i czekam na piąty rozdział i nie mogę się doczekać. Moja droga Kamano, zbudowałaś niezłe napięcie, ale poluzuj nam trochę i dodaj coś nowego proszę. Pozdrawiam K.

    P.S. Twoje opowiadanie tak mnie wciągnęło, że zaglądam tu codziennie w nadziei na coś nowego :). Naprawdę dobrze piszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam do napisania jeszcze dwie rzeczy więc w ciągu tygodnia będzie rozdział :)

      Usuń
    2. Czyli kiedy tak mniej więcej będzie 17? Potrafiłam to przeczytać w jeden dzień. Super piszesz. Nie mogę się doczekać 17 rozdziału <3

      Usuń
    3. W moje urodziny ^_^

      Usuń
    4. Wszystkiego najlepszego, a poza tym, obawiam się, że dopiero jutro pojawi się na blogu :)

      Usuń
  2. mam nadzieję że dziś pojawi się rozdział wczoraj cały dzień czekałam wilbie twoje opowiadanie. Pozdrawiam i weny życze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, jestem chora i chyba nie dam rady napisać tego rozdziału.

      Usuń
  3. Rozdział jak zwykle genialny czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy 13 rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy będzie 15 rozdział? Nie mogę się już doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj będzie, aktualnie jestem w trakcie pisania. Miał być wczoraj, ale nie dałam rady.

      Usuń
    2. Dziękuję :D. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę. Na każde opowiadanie czekam z nieciwrpliwością. Już nie przeszkadzam ;)

      Usuń
    3. Spokojnie, będą dodawane w miarę regularnie :D

      Usuń
  6. Czekam i czekam na ten 18 rozdział. Nie zasnę :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam n rozdział 20 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda mi się go dzisiaj skończyć, jednakże nie obiecuje.

      Usuń
  8. Kiedy r. 21 ?? :-)
    Czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy 21 rozdział ? Nie mogę się doczekać . :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamano, okrutnaś! ;)

    ♠ TDL ♠

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamano, proszę, dodaj. Jutro nie będę miała czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. A następny kiedy ? *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kam... Kiedy 22 rozdział? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili brak internetów na stałe więc powinien być do niedzieli.

      Usuń
  14. Kiedy będzie 22? Miał być do niedzieli -.- przestajesz robić to systematycznie. Nie wyjdzie ci to na dobre. Uwielbiam czytać twoje opowiadania, ale przez brak zorganizowania i ssystematyczności możesz tracić czytelników. Przykro mi że tak się dzieje, ale takie są fakty. Jeśli nie możesz dodac kolejnego rozdzialu to poinformuj o tym, albo chociaz nie zapewniaj ze rozdzial bedzie od czwartku do niedzieli. To po prostu się robi żałosne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poinformowałam już dawno, że nie mam internetu xD

      Usuń
  15. Kiedy 22 rozdzial ???

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy ten 23 rozdzial nie moge sue doczekac :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy 24? Genialne to jest :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem mega ciekawa kiedy Hemu powie Tomowi że jest z przyszłości i jest szl**ą(hhh wypipowałam:D) kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział dopiero jakoś po 10 kwietnie, a miniaturka powinna się ukazać do piątku.

      Usuń
  19. I ten moment kiedy jest już 10 kwietnia, a napięcie tylko rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Um. ciekawe czy zdążę napisać rozdział dzisiaj.

      Usuń
  20. No i jak z R26 ??? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźniam się bo ładna pogoda jest, a ja nie mam czasu pisać. Powinnam dodać dzisiaj nowy rozdział.

      Usuń
  21. Komórka na pulsie XD

    OdpowiedzUsuń
  22. A kiedy będzie 26 bo się doczekać nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zakończysz tę ,,historie" to będziesz pisać inne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam inną historię Tomione ? Chciałabym wiedzieć, ponieważ bardzo lubię ten parring.

      Usuń
    2. Tak. Zamierzam dalej prowadzić tego bloga tylko odpocznę od niego na jakieś dwa miesiące. W tym czasie zbetuje całe opowiadanie, to co powinnam zrobić już wcześniej, plus zakończę swoje pozostałe blogi, a przy okazji napiszę kilka rozdziałów nowego Tomione. I ten blog na razie, na pewno bd miał drugą historię.

      Usuń
  24. Hej, Kamana kiedy 28 rozdział ? Czekam i czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj ale nie jestem pewna czy go skończę. Zobaczymy.

      Usuń
  25. Kiedy kolejne ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy po końcu tego opowiadania będzie następne ?
    Pozdrawiam Dementories

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem będą ale po pewnym czasie. Na razie zaczęłam wiele blogów i muszę je powoli pokończyć.

      Usuń
    2. Rozumiem <3 Mogę Linki ?
      Życzę Weny !

      Usuń
    3. Jest kilka, ale zapraszam na najbardziej aktualny www.ron-cho.blogspot.com www.draco-ron.blogspot.com www.caslte-dramione.blogspot.com pozostałe są na razie w stanie chwilowego wstrzymania.

      Usuń
  27. Twój blog został oceniony na Fair blog Critic blogowiskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. A co z tym opowiadaniem, które ma tylko 9 rozdziałów? Czy będzie dokończone? Chciałabym wiedzieć, jak to się wszystko zakończy. Życzę weny i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się je dokończyć, zobaczymy. Na razie pracuję nad 10 rozdziałem, kto to wie.

      Usuń
  29. Fanka i to jaka! :)29 marca 2016 01:43

    Wiedz, że przeczytałam całe "Zmienię czas, by z Tobą być" i jestem ZACHWYCONA. Nie komentowałam, bo szybko leciałam czytać kolejne rozdziały :D Teraz lecę czytać miniaturki, to drugie opowiadanie i Twoje pozostałe blogi :D Dużo weny życzę Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komentarz.
      Naprawdę bardzo mi miło, że ktoś jeszcze na tego bloga zagląda :)

      Usuń
  30. Suuuper! Tak trzymaj!!! Jesteś naprawdę świetną pisarką.... przeczytałam całe "zmienię czas by być z Tobą" w ciągu jednego dnia. Dziewczyno! Po prostu masz talent! Właśnie zaczynam czytać drugie opowiadanie.... exxxtra!
    - anonimowa swatka Tomione;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komentarz.
      Naprawdę mi miło jak czytam wszystkie stare komentarze, ale i te nowe. Blog widać nie został zapomniany, dziękuję :)

      Usuń
  31. Kiedy nowy rozdział bo nie mogę wytrzymać! ;)

    OdpowiedzUsuń

Informacje

 photo Intro 1.gif
Opowiadanie „Zmienię czas, by z tobą być” zostało zakończone.
Rozdziały 1-8 zbetowała Raving. Rozdziały kolejne w trakcie korekty Aleksa.
Szablon wykonała Kamana.